wtorek, 16 sierpnia 2016

Cześć. O czym jest blog ?

Cześć. Skoro jesteś tutaj pierwszy raz i nie wiesz o czym jest ten blog, nie martw się ! Tez jestem tutaj nowa, a to mój pierwszy post do Ciebie. 
Jakąś godzinę temu, oglądając telewizję stwierdziłam, że muszę stworzyć coś takiego. Mam w sobie wiele energii, a moja głowa jest pełna pomysłów. Chcę dzielić się z innymi moimi pomysłami i twórczością. 
O czym jest blog ?
O wszystkim !
O mnie !

Kocham konkursy na facebooku, a jeszcze bardziej niż wygrywać ( co zdarza się bardzo często ) lubię po prostu tworzyć coś z niczego - tekst, obrazek, idealne zdjęcia - aby wygrać. Lubię konkurować z innymi i pokazywać na co mnie stań. wyróżniać swoje zgłoszenia od innych i czuć, że wygrywam.

Tego właśnie Cię nauczę :) Będę podawała Ci nowe konkursy z facebooka z ciekawymi nagrodami, a później doradzała jak wygrać, jak się wyróżnić. 
Będę pokazywała moje nowe zdobycze i oceniała, czy warto było, czy też nie.




Oprócz tego planuję testowanie wszelakich rzeczy na moim blogu. Od zwykłego papieru toaletowego, poprzez buty i skarpetki, aż po zupki chińskie. Ale ! W nowy, inny sposób. Duża dawka humoru i same szczere komentarze.



Jeśli liczba wchodzących na mój blog po jakimś czasie przekroczy satysfakcjonującą mnie liczbę, wprowadzę sobotni maraton książkowy. Kocham pisać, dlatego zacznę wstawiać tutaj moją książkę w kawałkach. co sobotę będę publikować jeden jej fragment, abyś z niecierpliwością wyczekiwał do kolejnej soboty :) .
Ale zanim to zrobię, chciałabym poznać Twoją i reszty opinię, o czym mam pisać, aby was zainteresować. Romans, horror, fantasy ? Za jakiś czas na pewno się dowiem :) .

Ponadto, chcę wprowadzać coraz ciekawsze posty, urozmaicone. Nie będzie on skupiony tylko na modzie, czy czymś innym. nie na jednej konkretniej rzeczy ! zależy mi na tym, aby każdy znalazł coś dla siebie :) Humor, wygrana, wiedza, książki.



A teraz zacznijmy przygodę z całkiem nowym blogiem. Życz mi powodzenia. I zostaw kiomentarz co sądzisz o moim pomyśle.









M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz